lørdag 23. april 2011

Det er jo lørdag!

Og det er ennå påske - vi nyter deilige, avslappende dager og koser oss ute med sol og sommertemperaturer. Det går så som så med alt det som var planlagt og jeg skulle få gjort av praktiske ting - som husarbeid og opprydding. Slikt arbeid løper som kjent ikke fra en, så...




Jeg har laget et lite påskehus med godterier, istedet og jeg lover å rydde opp inni dette huset... Jeg skal støvsuge det ganske raskt, tenker jeg - det er jo tross alt lørdag :)




Av papirer har jeg brukt 3ndypapir (Gudrun Loennecken) og papirer fra Sassafrass (tak). Koselig å papirpusle litt igjen. Det går dessverre litt tid mellom hver gang. Inspirasjon og mal fant jeg her og her! Tusen takk for at dere deler, damer!





Ha en fin lørdag der du er!






post signature

8 kommentarer:

  1. Kjempekoselig påskehus!!
    Kos deg med de siste påskedagene, nyt godværet! :-)

    SvarSlett
  2. For et herlig hus - jeg flytter rett inn!

    Blir ikke mye husarbeid her heller, men det stikker jo ikke av dessverre... Det er mye mer herlig å nyte flotte soldager :) mmmmmm!

    Fortsatt fantastisk påske!
    klem :)

    SvarSlett
  3. Så artig hus :-) Hadde sikkert ikke brukt lang tid på å rengjøre der inne jeg heller ;-)

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett
  4. Veldig kreativt! Koselig å se at du har funnet frem litt papirhobby igjen også.

    SvarSlett
  5. Så kreativ du erC! det ble et kjempe fint lite godterihus.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig lite påskehus.:)
    Flotte København bilder også, det er en kjempefin by.
    Fortsatt god påske, det lille som er igjen av den. :)

    SvarSlett
  7. Nydelig påskehus, hva du går til!!!

    Kos deg de siste påskedagene:)

    SvarSlett
  8. Å, for et hærlig påskehus!!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails