søndag 30. desember 2012

Calorimetri, igjen!



6 kommentarer:

  1. Så fine de var. Jeg strikket mange slike for noen år siden og jeg elsker passformen! :)

    SvarSlett
  2. Flotte pannebånd - for det er vel det det er? Mener jeg laget et slikt en gang, men det ble ingen suksess hos meg... Jeg er ingen fan av pannebånd, det skal sies, så der har du nok årsaken, hehe...
    Litt bloggtørke hos deg også, ser jeg. Den treffer nok alle og enhver innimellom, og jeg hadde min i høst. Er nå tilbake litt jevnere, om enn ikke for fullt.
    Ha et godt nytt år - for både håndarbeid og blogging.
    Klem Tone =D

    SvarSlett
  3. Kjekk blogg du har. Skroller nedover her nå. Må se mere. legger meg som følger.
    klem

    SvarSlett
  4. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails