mandag 2. august 2010



Egentlig hadde jeg ikke tenkt å male mer i år ettersom jeg nettopp har malt gang, trappehus og trapp (over tre etasjer) og i tillegg tapetsert. Jeg var godt fornøyd med innsatsen for å si det sånn. Interiørmaling er min jobb, i alle fall er det stort sett jeg som ønsker forandring i heimen og da blir det min jobb...

Vi har nå bodd her i elleve år uten å gjøre stort med kjøkkenet. Det var mørkeblått....nå er det blitt eggehvitt...Jeg er glad jobben snart er unnagjort - det er ikke særlig morro når det står på, det er helt sikkert. Litt igjen på tre vinduer - så er vi der! Det blir så lyst og fint! Gardinstoff er handlet inn, også.

Har en del søm jeg ikke har lagt ut på bloggen min - kommer når jeg har ferdigstilt kjøkkenet! :)
Bildet brukt her er hentet fra Jotun.

1 kommentar:

  1. Høres ut som du får det kjempefint, Hanne :) :)

    Tusen takk for KOSELIG hilsen og mønster i postkassen min. :) :)

    Nå må jeg finne fram symaskinen - jeg blir SÅ inspirert av ¨å titte innom bloggen din. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails