mandag 7. februar 2011

Nåleputer...


Nåleputer a' la Timotei! Broderiet er ikke håndbrodert, dessverre. Jeg trengte et lite prosjekt til alle forsøkene jeg gjør på broderimaskinen...(Når jeg forstår mer, blir det større prosjekter). Uansett gjør det seg med et lite broderi i midten av nåleputen, synes jeg.


Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på "log cabin" mønsteret. Store tepper eller duker frister lite å sy i mønsteret, men disse nåleputene syntes jeg var kjempesøte og da Timotei la ut tutorial på "log cabin" og nåleputer, var det fort gjort ;)



Moro var det også, dette er noe jeg kan like ;)

10 kommentarer:

  1. Så fine broiderier du lager. Nåleputa ble kjempesøt :-)

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Kjempesøte :)! Det gjorde seg med broderier.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  3. Veldig fin nålepute! En god gaveidé til syglade venner! :)

    SvarSlett
  4. Kjempesøt nålepute og pent broderi:) En god ide som jeg kanskje kopierer (men broderiet må jeg nok klare meg uten, er elendig til å sy for hånd).

    Jeg koser meg med å se på alt det du har laget tidligere:)

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Så artig å se at du også har sydd nålepute! Den ble kjempefin :)Og så koselig at du linker til meg :) Jeg har en liten duk med maskinbroderi på, men den har fått noen stygge flekker. Mulig jeg må bruke det som er igjen av broderiet og sy nåleputer av...

    SvarSlett
  6. Så søt nålepute!!
    Flott broderi, kan jeg spørre hva slags symaskin du har??

    Ha en fin fin uke, med eller uten søm! ;-)

    SvarSlett
  7. Å så mye inspirerende det var her. De fine broderiene og og og og masse.
    Kommer tilbake hit.
    Herlig.
    God natt fra senkveldsurferen
    Randi

    SvarSlett
  8. Kjempesøt nålepute. Har ikke sånn broderimaskin, jeg - er skikkelig imponert over hva man kan få til med disse.

    Likte veldig godt fargevalget ditt på nåleputa. Gleder meg til å se hva mer du tryller frem med den nye symaskina di :-)

    SvarSlett
  9. Utrolig fin nålepute. Jeg var heldig som fant din blogg. Her var det mye jeg likte: )

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails