lørdag 16. april 2011

God påske og nydelig kort!

Pauline - med bloggen Paulines krok - har sendt meg et nydelig påskekort!




Det lå og ventet i postkassa da jeg kom hjem fra jobb - bare sånn helt uten videre...for ikke har jeg bursdag og ikke er det noe annet! Pauline, du er så omtenksom. Dette satt jeg veldig pris på! Kortet er så pent laget og det ligger masse tid bak dette, det vet jeg! Tuuusen takk, snille deg! Du vet å glede dine medmennesker!





Det er et aldeles herlig vær ute i dag...jeg har fremdeles ikke kommet meg ut, baker kanelsnurrer og ser for meg en liten kosestund med strikketøy, kaffe og bolle i solveggen etterhvert. Påske er deilig. Det er mulig vaskefilla også får luftet seg seinere, vinduene er ikke pene for å si det sånn.



Ha en flott lørdag!


post signature


3 kommentarer:

  1. Så kjekt at min lille påskehilsen kom vel fram og falt i smak!
    Kos deg med fridagene i påska, strikketøy i solveggen hørtes slettes ikke dumt ut!! :-)

    SvarSlett
  2. Så koselig å få sånt fint kort! :)
    Pauline er snill sånn. :)
    Hørtes deilig ut med boller, strikking og solvegg. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Dette var et skikkelig glad Påskekort, så gult og fint.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails