fredag 24. oktober 2008


4 kommentarer:

  1. Cute!!!
    Her var det jo flotte LOer også!!!
    Håper du finner den siden du ville lifte. Den er på "I ett litet hus" i blogglista mi, under interiørsidene:-)
    Tusen takk for ei flott helg! utrolig inspirert! klem klem

    SvarSlett
  2. Neimenn, se her ja Hanne! Her var det jo kommet inn noen nye lekre sider! Så flotte de var!
    Imponert over de flotte bakgrunnene du har malt. De var lekre!!
    Klem fra lillesøster ;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Jeg har tagget deg! Du får se i bloggen min om du har lyst til å svare :)
    Klem fra Kæri

    SvarSlett
  4. Hei Hanne!
    klart jeg husker deg..., jeg var(og er) er stor beundrer av dine flotte LO'er. Desverre har det blitt lite scrapping på meg de siste par årene. ikke det at jeg ikke vil, men jeg får det rett og slett ikke til... Er nok angrepet av skikkelig kraftig scrappesperre. Men da er det jo veldig koselig å holde på med andre hobbyting. Ting som jeg også gjorde før jeg begynnet å scrappe, men som ble fullstendig glemt da jeg oppdaget scrapbooking, men som har kommet tilbake de senere årene.
    Glad for at du la igjen komentar hos meg, slik at jeg fant frem til deg! Legger deg til på linklisten...

    Ønsker deg en strålende kveld!

    klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails