søndag 7. februar 2010

Tea for two!

Or more..... Jeg fikk i oppdrag å pynte en pose til te i løsvekt, den lokale scrappe/hobbybutikken har akkurat blitt forhandler for te også! Kjempesmart, synes jeg - som er veldig glad i te!
Jeg hadde akkurat handlet meg noen "Prima" ark og det var klart at jeg hadde lyst til å bruke dem til noe.
Foruten dette Prima arket har jeg sydd med maskin, brukt Prima blomster og litt glitterlim. Sommerfuglene er stanset ut med en Martha Stewart punch.
Takk for at du ser!





Her er et detaljbilde av posen og pynten!

2 kommentarer:

  1. Nydelig Hanne, og te er jo bare deilig! Sitter her og nyter et deilig krus med LOVE te selv her jeg ;)

    SvarSlett
  2. Å så lekker denne var Hanne!!!
    Jeg elsker også te ;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails