mandag 15. mars 2010

Veskeras!




Dette er noen av mine aller første arbeider i forhold til søm. Jeg har heller hatt et dårlig forhold til symaskiner tidligere, men ettersom jeg synes det er morro å sy i papir tok jeg steget helt ut i sommer - og sydde i stoff!
Det ble scrappeinspirerte vesker - det måtte det bli!
En stor veske til ho mor og to små til de to mindre damene i huset. De fikk selvfølgelig velge bilder selv!
Alle veskene har håndbroderte detaljer.

Den store veska er laget etter mønster fra melly and me - de små veskene etter et Tilda mønster.

5 kommentarer:

  1. Åhh, de var bare såååå flotte. Både den store til deg, men også de små til jentene. Flotte bilder de hadde valgt og koselig med stichery også. At alle veskene passer til hverandre i stil og farger er nok sikkert ingen tilfeldighet... *blunk*...
    Tipper du er glad for at du har blitt godvenn med symaskinen, ikke bare på LO'er... ;O)

    Ønsker deg en strålende uke!

    SvarSlett
  2. Såååå utrolig skjønne!
    Du får jo til ALT du :o)
    Skulle ønske du bodde nærmere meg så vi kunne puslet litt sammen igjen snart!
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Steiki, de var superflotte, Hanne!!

    Hmm... du satte meg helt ut her nå! Åshild Ordløs - det er sjelden kost...

    Får klemme litt istedenfor :)

    SvarSlett
  4. Så søte vesker!! Du er flink med nål og tråd altså!! Kjempeflotte!!

    SvarSlett
  5. Jeg er bare så imponert, Hanna. Tenk at du syr i noe annet enn papir. Flott ble det også. Den øverste veska er skikkelig flott. Vi får ta oss en tur til Stoff og Stil, for du finner helt klart frem til de fine stoffene. Jentenes vesker var supersøte!!!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails