tirsdag 4. mai 2010

Travle tider...

For tiden går det i maling...Gangen her i huset får en ansiktsløftning etter elleve år uten mye pleie. Vi har forholdsvis stor gang, men dessverre ikke spesielt praktisk. Kanskje kommer jeg på noen gode ideer når jeg maler nå?

Da vi bygde hus var furu tingen, og vi har mye av det...tak, vegger, gulv...Tak og en del vegger ble antikkbeiset den gang , men det blir likvel mørkt av tidens tann..Jeg har malt noen rom etterhvert og er godt fornøyd, men er langt fra ferdig - så her er det bare å brette opp ermene.... nå er jeg veldig klar for forandringer!

Siden jeg ikke har produsert så mye hobbyrelatert i det siste, tenkte jeg å vise fram to vesker jeg lagde i høst. Den ene er ei bæreposeveske mange "sydamer" inne på Sykroken har laget.








Den andre er ei selvkomponert dataveske til minstejentas bærbare data...
Stoffet til begge veskene er handlet på Stoff og Stil, det beige stoffet er fra Åhlens.

Hej då!

6 kommentarer:

  1. Så fin veske. Jeg har sånn stoff liggende som jeg ikke får brukt på noe men det passa veldig godt til veske.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så flotte vesker du har laget. Du har vel ikke tilfeldigvis mønster til den første vesken? Der så super grei ut. Liker ikke gå med veske, men den var skikkelig flott. Ønsker deg en fin dag videre. Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg, Hanne!!
    Guriland så flink du er med nål og tråd, stoff og symaskin!!! Jeg beundrer deg!!

    Håper dere har det bra!!
    Ha en super lørdag!!
    Klemmer fra Jannhild

    SvarSlett
  4. Hei!
    flotte vesker... :O)

    Ja, jeg kjenner til det med furu..., det er jo ikke så mange år siden alt skulle være trehvitt. Det eneste jeg har igjen nå er et smalt hyggeskap, men det skal fårt være trehvitt(tror jeg). Greit å ha noe som bryter med det hvite... :O)

    Ønsker deg en god uke... :O)

    SvarSlett
  5. Blir så imponert over alle dere som er så flinke til å sy.
    Kjempeherlige vesker.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails