torsdag 8. juli 2010

Sommer, sol og sørland!

Kursen går til Merdø, ei lita øy utenfor Arendal. Her går rutebåt om sommeren og er for meg et paradis på jord.




Noen stemningsbilder fra turen til Merdø. Det er ikke så verst å bo på sørlandet om sommeren! Vi har besøk og vil vise en frossen trønder noen severdigheter...



Jentene på tur etter iskjøp på stedets kiosk og cafe'.


Utsikt til Tromøy og Revesand.



Utsikt fra Merdø til Store og Lille Torungen!





Sørlandet badet i sol, med hvite hus, roser og måkeskrik er for ei som er oppvokst her - veldig sommer! Å sitte med "tean i tanga" på et soloppvarmet svaberg, er lykke som ikke koster stort.

2 kommentarer:

  1. Herlig! Jeg har feriert som barn i Arendal da mange tanter bosatte seg der. Nå er det forlengst en saga blott... Men, jeg ønsker meg dit, fremdeles! Koselig blogg du har! Synnøve fra Telemark

    SvarSlett
  2. Ja denne turen hjalp virkelig på en frossen trøndersjel,- VAKKERT var det!
    Tusen takk for herlige dagen Hanne, nå håper jeg dere tar turen til Midt-Norge så jeg kan få gjøre gjengjeld :o)
    Her skinner solen i dag, glad jeg hengte den på toget på tur nord ;o)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails