onsdag 6. oktober 2010

Søte pannebånd!

Å være syk i ferien er ikke spesielt festlig, men jeg har i alle fall litt bedre tid til å surfe rundt på nettet. Det er så masse spennende, kreative blogger der ute! Ulempen er at jeg får veldig mange nye prosjekter jeg umiddelbart kunne tenke meg å gjennomføre..som om jeg ikke har nok å holde på med...

Vel... jeg fant altså denne bloggen - og disse flotte hårbåndene







Da ble det raskt til at jeg måtte prøve. Jeg lagde tre stykker med en gang - og så heiv jeg meg over et nytt prosjekt kjempefort... Slik at jeg ikke ble sittende og lage femten hårbånd til, som jeg nok hadde gjort ellers - de var så fiiiine :)
Da jentene var mindre og jeg fikk lov til å bestemme litt hårfrisyrer gikk det en del i slike hårbånd - kjøpte riktignok.



Helenemor kunne gjerne ha disse :)

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg - disse hårbåndene er så søte! Og skjønn jente også! Lurer på om det må bli noen hårbånd som julegaver, siden vi trossalt har huset fullt av gutter her;-)!

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg, forresten! Håper formen din er bedre nå :-).

    SvarSlett
  2. Disse er helt skjønne, både pannebåndene og H ;) Tror jeg må se om jeg kan få laget meg noen, takk for inspirasjonen!

    Her er det høstferie og jeg skal ha et par dager fri sammen med ungene, deilig :)

    Ha en videre strålende uke!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails