søndag 30. januar 2011

Uspiselig bakst!



Nå harjeg ikke vært uheldig med matvarer denne gangen...
Jeg har strikket muffins til jentenes store begeistrelse.... De falt så for disse uspiselige muffinsene at jeg måtte strikke et par. Hos Little Cotton Rabbit er det å få kjøpt mønster til fristelsene (helt kalorifrie selvfølgelig...hmrf..). De var ikke vanskelige å lage, men jeg kjenner på hele meg at slik småplundring med sammensying og masse detaljer er noe jeg egentlig ikke liker...Det spørs om det blir storproduksjon denne gangen...




Når jeg leser at damen bak "Little Cotton Rabbit" selv har laget rundt 400 av disse -  må jeg si jeg blir imponert...søte er de jo.



Her er det sol og få kuldegrader, ut i naturen med oss!

Ha en flott søndag!

14 kommentarer:

  1. Kjempe søte! Tenkte mens jeg leste..."kanskje jeg skulle hatt disse på "to do" lista. Så kom jeg til der du skrev smått og plundrete, sammensying og masse detaljer...så strøk jeg det i hodet mitt igjen:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte muffins! Det er nok litt pirk med disse ja, men det blir jo så fint når det er ferdig :)

    SvarSlett
  3. Disse var kjempesøte! Har planer om å prøve meg på noen sånne etterhvert jeg og.

    Ha en fin dag ute:)

    SvarSlett
  4. Så kjempe fine de var! skjønner at det var en del arbeid med disse, men når de blir så søte, er det jo verdt det;)

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte:) Skjønner at det er plundrete med de, ja. Julekulene er det minste strikkearbeidet jeg har gjort. Tipper de blir lekt med:)

    Takker for alltid hyggelige kommentarer hos meg.
    Ha en fin søndagskveld:)

    SvarSlett
  6. Såå utrolig søte!! Sånne skal jeg jaggu meg prøve meg på. Jeg liker pirkerier:-) Jeg fikk en liten "osteklokke" av en venninne for noen år siden som rommer èn enkelt muffins, så denne var jo bare helt fabelaktig!

    Legger meg til som følger av din flotte blogg:-)

    SvarSlett
  7. Ja de var jo nesten til å spise opp:)

    SvarSlett
  8. Kjempesøte!

    Håper du har hatt ein fin søndag, og at kvelden også blir koselig :)!

    Klem!

    SvarSlett
  9. Fine!!! Har bare funnet hekleoppskrifer på "muffins" til nå, og heklenåla og jeg er ikke helt godvenner! Men nå er det håp, så får jeg heller plundre litt med sammensyinga. De var i alle fall kjempelekre!

    SvarSlett
  10. Så utrolig søte! :)
    Men ikke noe for meg, er ikke flink med sammensying og plundring...
    Får nøye meg med å nyte bildene av dem, for flotte, det var de! :)

    SvarSlett
  11. åhh, de er bare såå søte..., nesten så man har lyst til å smake! skjønner godt at jentene dine falt for disse!

    Likte den nye greengate vesken din også. Fantastisk flotte stoffer og flott fasong! Anvendlig til både jeans og kjole!

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  12. Super søte! Nesten så man får lyst på en smakebit :)
    Har tenkt tanken at jeg burde lage slike små ting til Matilde sitt kjøkken, men har ikke kommet så langt ennå... - spørs om tålmodigheten vi likt det, hihihi

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails