søndag 29. mai 2011

God søndag og sminkepunger!




Det har vært en aktiv helg som har gått veeeldig fort. Sånn er det når en har masse artig på programmet.
Vi jentene har vært på overnattingsbesøk hos min søster med familie og jeg rakk både søm, trening og handel på S&S -  før vi dro dit i går. Var på plass i to tiden etter halvannen times kjøretur. Det er av og til greit å være A- menneske ;-)




Her er sminkepungene jeg lagde på morgenkvisten, en til meg og en til min søster. Utenpå har jeg brukt voksduk og inni en rest kjøpt på Merets Atelier i Grimstad. Veldig kjekke å lage og hyggelig å gi bort noe selvlaget. Har mer søm på vent her - og det blir garantert en date med en viss maskin seinere i kveld :)




Må tilføye her at jeg har store problemer med å få lagt igjen kommentarer hos dere alle. Prøver, men Blogger er ikke samarbeidsvillig :(


Snakkes snart ;)
Hanne

9 kommentarer:

  1. Det blir en ekstra touch med de monogrammene du syr på, ja. Lekre punger. Passer fint på stranda siden du har brukt voksduk :-)

    SvarSlett
  2. Så lekre! Gjør seg med annerledes stoff inni!
    Ha en fin date!
    ;)

    SvarSlett
  3. Så fine de er! Skulle ønske jeg hadde mer tid...
    Søndagsklem fra Misemor

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så flotte punger du har sydd, smart å sy av voksduk, da tåler de en liten vannsprut! Stoffet du har inne i pungen er veldig lekkert, minner meg faktisk om et scrappepapir som var veldig populært for noen år siden!

    Har slitt med å legge igjen kommentarer jeg også, men så fikk jeg det rådet å ikke forbli tilkoblet når jeg logget meg inn, da jeg tok bort den gikk det veldig bra! Kanskje du kan prøve det sammme!

    Jeg har sydd ganske mye i dag jeg også, quiltet et teppe og sydd på kant rundt hele. Teppet er nå helt ferdig, men ettersom det har regnet i ettermiddag har jeg ikke fått tatt noen bilder.

    Ønsker deg en strålende uke!

    klem

    SvarSlett
  5. Lekre sminkepunger :) Jeg sliter med å få endene på glidelåsen pen, derfor bruker jeg lettvint-metoden og fester glidelåsen lenger ned - slik at jeg syr tvers over den. Hmm, dårlig å forklare merker jeg, hihi.

    Nydelig stoffer du har brukt som alltid! :)

    Fin uke til deg

    Klem

    SvarSlett
  6. God søndag til deg også.:)
    Nydelige små punger du har sydd, de var kjempesøte. :)
    Ha en flott og kreativ uke.

    SvarSlett
  7. Hei
    Så flotte sminkepunger du har sydd;)
    Sliter også med Blogger. Får ikke opp følgere og bilder på blogglistene. Men vi får håpe at det ordner seg;)
    ...det sies at det snart skal være rettet....
    En flott uke ønskes deg fra Ann-m.

    SvarSlett
  8. Så lekre disse var - som alltid!

    Tusen takk for en fantastisk premie som lå i postkassa mi forrige dagen :) Posen er så flott!
    Skal ta bilder i morgen, så skal den blogges!

    klem

    SvarSlett
  9. Tusen takk for den søte sminkepungen Hanne! Den passet perfekt til den nye veska mi, og er allerede tatt i bruk!! :)
    Du er så flink!!
    Klem fra Kari

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails