søndag 11. september 2011

Søndagspuslerier..




God kveld ;) Jeg håper du har hatt en fin helg!
Det er deilig søndagskveld og det regner hos oss (igjen)... Det er visst høst, det er bare å konstantere.
Men, jeg skal ikke klage - koste meg i skogen tidligere i dag i oppholdsvær og sol ;)


Denne lille luringen har blitt til i løpet av helgen. Helene bestemte seg for en av
Kaptein Biffs skjønne figurer
og mamma kjøpte mønster til apekatten "Josephine". Nå ser ikke denne apekatten spesielt feminin ut, men Helene har planer om antrekk hun skal sy...




Det er litt for tidlig å bestemme seg for om Josephine skal få søsken..., det var uansett veldig
moro å hekle henne. Helene har nå plantet apekatten trygt i armkroken her på sofaen ved siden av meg og mammaen har funnet fram nok et lite hekleprosjekt...





Ønsker alle en riktig koselig kveld!
 Samtidig vil jeg ønske alle nye følgere velkommen! Det er veldig hyggelig ;)
Bildene under her er tatt med mobil og er fra trimturen tidligere i dag!

Røyksopp




Korallsopp


post signature

12 kommentarer:

  1. Det går virkelig unna med heklekroken hos deg :)
    Utrolig stilig ape!
    Jeg blir glad av å se disse dyrene poppe opp her hos deg :)

    Fin søndagskveld til deg også,
    klem

    SvarSlett
  2. Imponernde fart på heklekroken din! Ble en flott apekatt.
    Klem

    SvarSlett
  3. Josephine er en nydelig liten apekatt... :O) Koselig med sånne små heklede/strikkede kosedyr!
    Her har det også regnet det meste av dagen, så tiden har stort sett blitt tilbringt inne. Men vi har da vært på kino og fått med oss Smurfene... :O)

    Ønsker deg en flott uke!

    klem

    SvarSlett
  4. Åååå..så nydelig denne apen var!!!
    Har selv kjøpt oppskriften til aperanglen hennes - gleder meg til å lage den til min lille engel.. :o)

    Hvert øyeblikk ferdig med en ganske stor heklet elefant (oppskrift fra Stoff og stil)..og det er jo så gøy!! :o)

    Du har en fantastisk inspirerende side, så jeg har lagt meg til osm følger...gleder meg til å se hva du tryller frem utover høsten og vinteren! :o)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Imponert over farta du har på heklekroken om dagen!! Så søte disse figurene er :-)

    Jeg har kjøpt den siste dukkeboke fra Arne Og Carlos nå. Sitter og lurer på om jeg skal bli dukkemamma på gammel-daga´n :-))

    SvarSlett
  6. Skjønne apekatten!
    Tar av meg hatten og bøyer meg ned i støvet for farten heklekroken din har fått! Nesten så jeg tror du har lurt inn en liten elektrisk motor inni den, hehe. Neida, du vet jeg bare tuller med deg!
    Koselige turbilder også! Det blir ikke med noe kamera når jeg fyker avgårde på turer for tiden, har jo en sånn stooooooOOOor og tung hund med meg, så jeg henger bare etter i båndet *knis*

    Ha en videre strålende uke kjære Hanne, og nå har jeg to dobbeltsenger stående til gjester som skulle finne på å ta turen nordover ;)

    SvarSlett
  7. Du er jo helt rå på sånne hekledyr. De er kjempesøte og Josephine var også veldig søt :) Ønsker deg en fin fin uke.

    SvarSlett
  8. Den var søt da :-) Du er flink! Korallsopp har jeg aldri sett - det var en snedig greie :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  9. Ja, det var en sjarmerende liten apekatt :-)

    SvarSlett
  10. Oh, thats soooo cute.
    Corina from germany

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails