torsdag 13. oktober 2011

The Divas og ny kurv!



Et livstegn fra meg ;)
Det er litt travelt for tiden i forhold til det meste, men med god planlegging av dagene går det jo på ett vis!

Over er bilde av den nye kattekurven før vask..
Under et bilde etter vask -




Her er "The Divas" - våre fantastiske skjønne små ;)
I NY heklet kurv ;) Blå til gutten...skal vite.

 

Det gikk unna med garn og litt minket det jo av lageret....vel i alle fall et par dager var det mindre i garn i hus ;-)

Livlige skjønninger!
 Jeg er helt fortapt.

Ha en koselig kveld!






post signature

8 kommentarer:

  1. Flott kurv i flotte farver.
    Og såååå nyyyydelige kattunger!! Har litt lyst på en ny.... mistet vår pus i forrige måned. :-(

    Ønsker deg ei fin helg
    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Ja... glemte å si det, men i alle fall en av kattungene våre leter etter nytt hjem om ca 4 uker ;)

    SvarSlett
  3. Bedårende kattepuser!Jada-fin kurv også,men det var kattene jeg falt for!Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  4. ÅHHHHHHHhhhhhh, de er bare SÅÅÅÅÅÅ nydelige... :O)

    De smelter hjertet mitt fullstendig! Jeg elsker katter!
    Vanskelig å gi fra seg sånne små skapninger..., håper dere finner snille hjem til dem!

    Kurven er kjempeflott! Mine katter er veldig glad i den ene jeg har heklet! Må se til å få heklet en til, sånn at de har hver sin!

    Ønsker deg en flott høst helg!

    klem

    SvarSlett
  5. Å gosj... Jeg vet du viser bilder av noe strikka i dette innlegget, men jeg sr KUN små nydelige kattepuserღ - de er nydelige! *dån*

    Ønsker deg en herlig pussete-fredag!
    klemღ

    SvarSlett
  6. så herlig kurv og søte puser :)
    Og hundekjeksene under var jo super.

    God helg!!

    SvarSlett
  7. Kjempesøt kurv..
    Blir helt klein når jeg ser de små skjønne nøstene...

    SvarSlett
  8. kattungene er skjønne!!!!!
    kurven ble veldig fin,god og varm til små nøster med fire bein :)

    klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails