mandag 28. november 2011

Mer gaveinnpakning - DIY!


Gårsdagen ble en riktig kose-seg-inne-dag.
Litt ufrivillig var det at vi ble sittende i tussmørke, men det var bare
og vente til ho Berit hadde rast fra seg.
Symaskin-planene mine ... ble det derimot ingenting av.

Her er i alle fall et par tips til enkle og rimelige gaveinnpakninger - for
små og store - gjerne til små og store...  ;-)
Her har tomme doruller fått nytt trekk og nye bruksområder...




Ikke noe Hokus Pokus her, kun papir, lim, bånd og bretting.
Papirene er fra Tildas julekolleksjon.



Et enkelt A4 ark  - kan også gjøre nytten som gaveemballasje!
Som f.eks CD-cover. Slik gjør du så...









Legg fliken nedi og pynt av hjertets lyst!


Vips har du stødig og god emballasje med personlig preg ;-)

God kveld!

post signature

4 kommentarer:

  1. Takk for alle gode ideer du deler med oss andre i blogglandia :)
    Du er en stor inspirasjon-kilde :)

    Papir har jeg alltid for hånden og det er greit å få brukt det opp(for da blir det plass til nye ark.....)

    ha en god kveld :)

    klem

    SvarSlett
  2. Så LUR du er!;-)))
    Takk for tipset!Trodde at dorullperioden var over, jeg, men hehehe...
    Synnøvehilsen

    SvarSlett
  3. FANTASTISK så flotte ting det går an å lage av doruller og papir! Bare lekre ting her ja. =)
    Tar nok med meg et tips eller to på hobbyrommet.
    Klem ToneB

    SvarSlett
  4. Her kommer du jo med den ene ideen bedre enn den andre!!
    Vet iallefall hvilken blogg jeg skal innom når jeg "plutselig" mangler noen smågaver i innspurten før jul! ;-)
    Du er snill du, som deler!!

    Nyt adventstiden, her har også vært innevær de siste dagene, koselig det også.

    Klem! :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails