mandag 13. februar 2012

Strikkepinnemappe og pennal.



Endelig har det blitt tid til søm... Har strikket mye i det siste - det kjennes forsåvidt også godt i armene... (vrangstrikk er veldig uheldig, merker jeg). Det er derfor praktisk å kunne veksle litt på aktivitetene.




Jeg var så heldig å få "Knit-Pro"strikkepinner til jul, herlige pinner av bambus, med utskiftbar "snor".. Fantastisk gode å holde i, og veldig kjekt å kunne skifte ut pinner eller selve snoren (skruer i enden).
Pinnene ble levert som ett sett i egen mappe.



MEN, så var det denne mappa da...ikke bra...det ble litt feil, merket jeg. Begunder og mellombrunt med rosemønster...ikke helt min stil...Da er det jammen kjekt å kunne sy litt!
Har brodert på egnet motiv med broderimaskin - og med påsydd merkelapp, føles denne veldig grei. Stoffet er en gammel dongeribukse, så dette er tilogmed gjenbruk!





Jentene er raske til å bestille seg noe når jeg sitter ved symaskina..
Begge ville gjerne ha nye pennal - jeg har ikke oversikt over hvor mange de egentlig har fått hver - og





 Helene lurte seg til ei ny veske.
 Alt er sydd av gamle bukser - veska av et buksebein.





post signature

12 kommentarer:

  1. Ååå, så mye flott! Og stilig! :) Du er så flink med den symaskinen altså, og broderingen... sukk..
    Herlige produkter! ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. Så produktiv du har vært! Kjempefint alt sammen:) Likte veldig godt det pennalet med blekksprut på. Heldige jenter du har :)

    SvarSlett
  3. Herlighet så produktiv du har vært. Synes alt du har sydd her var kjempefint!!

    Jeg savner sying litt om dagen jeg også, men her i huset er det oppussing som står på planen og da er det bare strikking som er aktielt. Blir FOR mye rot å ta frem maskina. Men det blir, det blir......og det blir SYKROK på den nye loftsstua. Gleder meg :-)

    SvarSlett
  4. Så kule ting du har sydd!!
    Digger gjenbruk, og dette var kejmpestilig!! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempe mye fint! Jeg kunne ønske jeg kunne trylle med søm. får holde meg til strikking og hekling jeg:)

    SvarSlett
  6. Veldig bra, alt sammen. Og jeg får bare pittelitt dårlig samvittighet for at jeg helt har glemt pennalet yngstemann bestilte i høst en gang. Vel, det er snart vinterferie. ;-)

    SvarSlett
  7. Så bra, og flink du er som bruker gamle klær. Jeg bare kaster gamle klær, men får ta meg i skinnet og skjærpe meg!

    Så fine broderier også! Sette på ønskelisten!

    SvarSlett
  8. Å så fine de ble :-)Det er alltid en glede å åpne din blogg og like spennede hver gang det er noe nytt. Du er kjempeflink:-) mvh Sissel

    SvarSlett
  9. Råkule !! Så kreativ du er :-)

    Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  10. Jeg tar av meg hatten IGJEN for deg jeg altså ;)
    Herlige sømprosjekt! Vet ei her som ville blitt grønn av misunnelse ;)
    Men det blir ei stund til jeg kan sitte å sy ennå, sånn er det bare. Vel, liggestrikking er kjekt det også *smil*

    Ha en videre deilig uke min venn!

    SvarSlett
  11. The Rise of an AI-Driven Edge Titanium - Tioga Art Institute
    In man titanium bracelet a 2018 ford fusion energi titanium recent study of rainbow titanium titanium-arts, the tipster has ceramic or titanium flat iron uncovered a graphite edge in a carvings-and-rocks 4x8 sheet metal prices near me glass case, with its shape.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails