mandag 19. april 2010

Konfirmasjons-inspirasjon 3!

Har du sagt A, får du si B...Jeg har talt 1 og 2, da bør jeg vel jeg også telle 3..... Jeg får kalle dette konfirmasjons-inspirasjon 3, selv om disse gaveeskene jeg nå legger ut kan brukes til flere anledninger enn nettopp konfirmasjon.

Denne esken har jeg laget flere ganger. Den fungerer fint både som gaveeske og som bordkort.

Her har du link til artikkel jeg har laget og fremgangsmåte for denne.





Inni esken er det plass til gave eller konfekt!



Esken ovenfor lærte jeg å lage av Annette. Den er veldig praktisk til bursdager. Her har du innpaking og kort i ett!


Nedenfor ser du hvordan jeg går fram.





Når esken er ferdig brettet lager jeg et hull til bånd øverst, der alle fire hjørner møtes.
Pyntes etter behov og tema!

Begge esker har trekantform og begge er raske å lage. Det er ikke mye papir som skal til, så her kan du riktig boltre deg i restepapiret....


(Papirbiten jeg brukte på den nederste esken var ca 10 x 20 cm).




Detalj fra trekantesken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails