torsdag 8. april 2010

Vårtegn!

Oppdaget at primulaen (primrose på engelsk) blomstret i hagen. For meg er denne blomsten et sikkert tegn på vår! Jeg har plantet ut flere slike etter blomstring inne og de kommer velvillig år etter år. Trosten har også kommet tilbake og gleder med sin særegne sang tidlig og seint.


På vei hjem fra jobb oppdaget jeg denne energibunten langs veien...Det er kanskje ingen tilfeldighet at de første vårtegn er så synlige? Naturen gleder på mange måter!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. herlig vårbilder Hanne!
    Jeg har ikke sett hestehov enda (ikke har jeg lett etter de heller) men jeg GLEDER meg!
    Synes den er så vakker og jeg har så mange gode minner med den!
    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  2. SÅ koselige blomsterbilder. Godt at vårtegn har sterke farger, ja!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails