torsdag 20. mai 2010

Der var jeg tilbake!



Etter et par uker i malebøtta er jeg endelig på plass igjen! Kostene er ryddet bort, møbler satt på plass og jeg har funnet meg godt til rette i mitt "nye" hjem. Det ser ut til at resten av familien også satt pris på forvandlingen... Litt kreativitet har jeg hatt tid til, men så var sørlandssommeren over oss...


Vi har vært heldige og hatt over 20 grader her i flere dager nå - og endelig blomstrer mine flotte villtulipaner! De er jeg veldig glad i!


Løkene kom i sin tid gjemt i ballastjord fra kontinentet og der jorden ble dumpet langs sørlandskysten - er vi heldige å ha flere ulike typer ballastplanter. Morro! Jeg har fått mine løk fra ei veninne. Tenkte jeg kunne vise tulipanene fram her!


Neste gang lover jeg å poste noe håndarbeid!



1 kommentar:

  1. Så nydelige bilder!
    De tulipanene er rålekre!!
    Kos deg i sommervarmen, og riktig god pinsehelg!
    Klem! :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails