lørdag 12. juni 2010

Nå kommer jeg og tar deg!





Det er hektiske dager her sør... Det er tiden for alle semesteravslutninger og store rettebunker... Sommertemperaturer på toppen av det hele, gir ikke mye lyst til å sitte inne med hobby eller noe annet for den saks skyld - da får man pusle med noe som enkelt kan tas med ut! For klage, gjør man ikke!

For katten Diva har vi sommer-planer. For første gang skal vi på utstilling med henne. Jeg både gruer og gleder meg og er vel ikke riktig helt sikker på hva jeg har begitt meg ut på...

Her er Divatrollet, kaninen Trampe er hennes offer....







1 kommentar:

  1. Åhh, så nydelig katten deres er..., jammen har den blitt ganske stor også. Spennede med kattutstilling, håper hun gjør det bra... :O)

    Så mange flotte "kopptuer" du har strikket...., skikkelig fRGERIKE... :o)

    Ønsker deg en strålende weekend!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails