søndag 20. juni 2010

Det har sine fordeler..

Å stå opp tidlig har sine fordeler, definitivt. For meg er det ikke noe stort offer heller... Jeg liker å tusle rundt alene, mens huset sover. Koser meg da. I dag har jeg vært skikkelig effektiv. Halv ti, var skatoll og stol ferdigmalt og to solhatter nesten ferdig sydd. Nå gjenstår rydding av et barnerom...Sitter vel egentlig her og manner meg opp til den jobben...Det er ikke morro.
Kommer tilbake med bilder av syprosjekter etterhvert.





Jeg har derimot et bilde av røveren, Diva -
Forrige helg var travel, med katteutstilling to dager til endes. Katten Diva fikk ikke mye konkurranse og kunne derfor ta med seg tre fine sløyfer hjem. Det faktum at det var få katter i den klassen med den fargen - ville ikke eier ta innover seg.....Tilbakemeldinger fra dommere var flotte i alle fall. Jeg ble en erfaring rikere og lærte mye om katter og mennesker.
Vi snakkes snart!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få kose med denne skjønne pusen og se alle dine prosjekter Hanne!
    Nå er vi snart i farta, ikke alle planer har latt seg gjennomføre de siste ukene, men Hovefestivalen gleder vi oss til :o)
    Ser lovende ut for været også, hvilket trøster en dryppende våt trønderberte ;o)
    See U soon!

    SvarSlett
  2. Hei.... :O)
    Jeg kier også å stå tidlig opp om morgenen og gjerne holde på med noe kreativt. Er faktisk mest produktiv og energisk tidlig på dagen! Så fint bilde av lille DIVA..., ikke rart hun stakk av med første prisen..., påtross av liten konkuranse.

    Ønsker deg en fin kveld og en fin uke!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails