tirsdag 7. desember 2010

Award!


Jeg har fått en award! Det ble jeg veldig glad for! Awarden kom fra Maria, med bloggen Konemors skriblerier. Bloggen hennes er vel verdt et besøk! Tusen takk, Maria! Jeg er heldig, det er helt sikkert. Det er veldig hyggelig å få anerkjennelse på denne måten. :) Med denne awarden ble jeg oppfordret å nevne tre ting jeg liker å gjøre. At jeg synes hobby er topp er nok ingen stor overraskelse for dem som kjenner meg - eller har vært innom bloggen min. Jeg er også en stor lesehest ;) En hobby jeg tok aktivt opp i sommer igjen (etter besøk av Tove i NO27) - er trim. Jeg liker å gå lange turer i et godt tempo, alene - med musikk på ørene eller sammen med ei god venninne :) Det gir meg bedre samvittighet å holde på med hobby etter slike turer, dessuten forebygger slik trim stiv nakke og skuldre... Etter år med papirhobby har jeg fått erfare nettopp det - at kroppen også trenger påfyll, ikke kun hjertet eller hodet :)

Så ble jeg oppfordret til å legge inn ett favorittbilde.... det synes jeg er vanskelig.. Jeg tar så masse bilder og får stadig vekk nye favorittbilder. Jentene våre er nok med på de fleste favorittbildene..Siden jeg nettopp har laget fotoalbum og sett gjennom mye bilder, velger jeg meg et bilde tatt en vårdag på Tyholmen i Arendal. Jeg liker så godt stemningen i dette bildet - og fargene, eller mangelen på dem...


Til slutt skulle jeg velge meg tre blogger å sende awarden videre til. Da velger jeg meg....


Takk for mye flott inspirasjon, jenter!

God kveld :)

1 kommentar:

  1. Velfortjent award til ei som er superflink og kreativ!

    Ha en flott dag!

    Klem fra Maria!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails