onsdag 22. desember 2010

Nøkkelring-kjeder,


Det var vel ikke til å unngå,når jentene snapper opp en eller annen smittsom sykdom (les omgangssyke denne gangen)- varer det ikke lenge før jeg ligger rett ut. Min start på ferien ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg, nei. Håper dette ikke er langvarig-og at resten av huset går klar.
I går kveld da jeg fremdeles følte meg pigg, lagde jeg noen nøkkelring-kjeder til Helenes lærere og som "i siste liten gaver" til venner.



Jeg kjøpte de meste av utstyret til disse nøkkelring-kjedene på nettet. Jeg handler en del på Etsy.com, og hittil (bank i bordet) har jeg hatt udelte positive opplevelser i så måte. Bomullsbåndene koster ca 10 kr meteren - det er nok langt under den norske prisen. Jeg betalte 140 kr for 10 m bånd og 25 metallklips HER, i tillegg kommer porto.



Da vil jeg få ønske alle mine lesere en riktig trivelig jul! Det har vært veldig hyggelig å holde på med bloggingen dette året! :)

Nå er innlegget oppdatert - med bilder! ;)

4 kommentarer:

  1. Så flotte de var!

    Og huff, krysser fingrene for bedre form og en frisk jul på både deg og familien!

    Juleklem fra Maria :)!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte nøkkelringholdere, du lager så mye flott!!

    Håper omgangssyka går over like raskt som den kom, riktig god bedring og riktig god jul!

    Klem!

    SvarSlett
  3. SÅ kule nøkkelringer. :)
    God JUL til deg min kjære venn.

    gudrun

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte nøkkelringer! Disse er jo supre smågaver. :)
    God bedring til deg, selv om du sikkert er frisk igjen nå... :)
    Her i huset har vi ennå ikke (BANK I BORDET!!!) vært syke, håper det holder seg sånn til laaaaangt utpå nyåret...
    Fortsatt god jul til deg og dine.:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails