fredag 18. februar 2011

Hare hopp!

Snøen laver ned....fremdeles...Dette vil visst ingen ende ta. Men det er helg, føler meg rimelig frisk og jeg har masse håndarbeidsprosjekter på vent, det kunne absolutt vært værre.



Hils på familien hare (eller var det familien kanin) - jeg hiver meg stadig over nye prosjekter jeg egentlig ikke hadde tenkt å starte på... Her er mitt siste bidrag til kategorien "detaljert småtteri" ... med altfor mye sammensyingsarbeider...(Nei, det blir ikke flere - i alle fall ikke i nærmeste fremtid)...



Harene/kaninen gjør seg veldig bra som pynt, i tillegg har jentene har lagt sin elsk på dem... det spørs om jeg får ha dem i fred :) Egentlig er de beregnet som eggevarmere, men eldstejenta har en drøm om bein og stuffet mage til "sin"....Vi får se, når det gjelder håndarbeid (og sjokolade) er jeg visst fryktelig lett å lure og veldig lite konsekvent. :)





Damen bak oppskriften har bloggen Little Cotton Rabbit og hun kan trylle med strikkepinner! Derom hersker ingen tvil.  Da gjenstår for meg å ønske en flott helg!



7 kommentarer:

  1. Flotte bilder og veldig søte kaniner:) Jeg er imponert over hva du klarer å trylle frem!!!!!

    Ha en flott helg, tross kulde:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte! Måtte le litt, jeg, kjenner meg så godt igjen i det med å hive seg på uplanlagte prosjekter. Sånne innfall får jeg stadig vekk!

    Ha en flott helg - jeg lengter også etter bare gater, sol og varme.

    Klem!

    SvarSlett
  3. Så herlige disse var!! Synd det ikke blir flere altså, men jeg forstår :-) Men så herlig påskepynt når den tid kommer.

    Jeg kjenner igjen fenomenet med å starte på ting man ikke har planlagt. Jeg er inne i en periode det jeg begynner på ALT og da vet man jo at man haller aldri blir ferdig med noen ting....

    God helg ønskes deg!

    SvarSlett
  4. Ååå...så skjønne. Slike ønsker jeg meg også:-)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Søteste kaniner jeg har sett:-))
    Imponert over strikkeferdighetene dine, ser for meg masse plunder;))

    God helg!

    SvarSlett
  6. Uplanlagte prosjekter?? Hva er det?? hihihi :) Velkjent fenomen gitt!

    Skikkelig skjønne kaniner - så jeg forstår om jentene dine rapper dem!

    Og bloggen til Little Cotton Rabbits er virkelig en gullgruve
    - takk for linken :)

    Ha en super helg,
    klem

    SvarSlett
  7. så søte kaninene ble!! Godt de er inne-harer,ute ville de bare blitt borte i all snøen-hi hi :)
    Ann Kristin

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails