onsdag 18. mai 2011

Hei ;)

Nå var det noen dager siden sist blogginnlegg. Det har vært en del å gjøre og blogging har det ikke vært tid til. Vi har vært i konfirmasjon og feiret nasjonaldagen som seg hør og bør, men med flere fester på rad blir en litt sliten...Slikt tar på en gammel skrott.



Heklenåla svinger seg likevel litt i pausene og det samme gjør strikkepinnene.. Jeg har ikke glemt gamle kunstner, men med så mange prosjekter er lite ferdigstilt ennå. Lekehytta utenfor er under rehabilitering...vi er i gang med omrokkeringer der og har skaffet oss mer arbeid...(utrolig mye fristende rundt i blogglandia) - nå skal den tilpasses litt større barn.


 
Jeg er straks tilbake med flere bilder og andre prosjekter ;)
Nå må dere ikke glemme give-awayen!
Trekningen er den 22. mai, så det er ennå noen dager igjen!


Mine flotte villtulipaner - klarte ikke dy meg - de må med hvert år!

 
Snakkes!
Klem fra Hanne

3 kommentarer:

  1. Venter i spenning på trekningen! =)
    Du er nok ikke alene om å ha det travelt denne tiden. ;-)
    Klem Misemor

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hva dere skal gjøre med lekestua! Vår trenger også en oppgradering...
    Klem

    SvarSlett
  3. Vi holder også på å forandre litt på lekehuset i Hagen. Den er desverre litt liten men vi gjør det beste ut av det :-))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails