lørdag 14. mai 2011

En liten hilsen kan gjøre en stor forskjell!


Her har jeg laget et lite te-kort...med plass til te-poser inni kortet.
Teksten utenfor skulle vel helst ha vært "en varm hilsen"....?




Jeg har pyntet med diverse - litt perler, papir-blomster, stempel og bånd .
Du trenger også en bit kartong og mønstret papir.




Inni kortet er det altså plass til to teposer.
Jeg er veldig glad i grønn te med sitron, ellers er helst te i løsvekt å foretrekke...




Synes dette lille kortet passer like godt ved siden av blomster som en liten hilsen i seg selv.
Dersom du har lyst til å lage et tilsvarende kort  - har jeg link til oppskrift her




Baksiden av kortet.
Mønster papirene er fra Maja Design, Bazzill kartong.


Blomster fra hagen - endelig kom det noen regndråper...
Det har vært veldig tørt lenge nå.

Minner til slutt om "give-awayen" jeg har på gang -se innlegg under! 



post signature

8 kommentarer:

  1. Så lekkert det var! Og så fint å kunne gi ett kort med en liten "ting" i også :) Vi har samme favortitt-te :)

    Ha en deilig søndag

    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig artig å gjøre det sånn :-) Tør ikke helt å prøve meg på den helt store kortlaginga jeg - redd for å bli hekta på enda en ting ;-)

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett
  3. Det er så kjekt med et lite kort sammen med en oppmerksomhet, og dette kortet med teposer i var jo superfint! Likte også godt lommebokkortet nedenfor, sånn vil jeg prøve å lage en gang. :)

    SvarSlett
  4. Skjønne kort du lager, så forskjellig fra dem man kjøper. Med en liten gave i, er det en stor forskjell::))

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Disse små kortene er utrolig lekre, har og disse flotte papirene, så mulig jeg må herme litt der, de passer jo perfekt..

    Gildt å se litt kortlaging fra deg inniblandt;-)

    SvarSlett
  6. Lekkert! Te er jo så koselig å få i gave!

    Ha en herlig søndagskveld!

    SvarSlett
  7. Nok et nydelig kort fra deg.... :O)
    Jeg drikker grønn te med sitron hver dag..., min absolutte favoritt te.

    Ønsker deg en fin uke og ikke minst en flott 17. mai.

    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott! Dette kortet skal jeg nok lage en gang. Har nettopp kjøpt min første pakke med Grønn te med sitron og den er kjempegod. Også som kald med litt lime i! =) Klem Misemor

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails