tirsdag 20. juli 2010

Tilbake...



Hjemme fra deilig ferie på hytta! Vi har kost oss masse både små og store! Jentene har badet og solt seg ( sole meg liker jeg også), fisket krabber og spilt spill. I dårlig vær har det blitt små handleturer og litt Nintendo.
Jeg har sydd masse på symaskin og heklet litt. Det har tilogmed blitt tid til å lese to bøker..En spansk forfatter og en svensk.

Det var igrunnen ikke så dumt å ha med seg symaskina på hytta! Den tok litt plass i bilen, men du verden - hva klarer en ikke å få stappet inn i bagasjerommet om man bare ønsker det sterkt nok...
Bilder fra av 11 dagers "hytteturproduksjon" kommer veldig snart!


Sees snart!

2 kommentarer:

  1. Nyyydelige sommerbilder. Disse jentene dine kler å være sommermotiv!

    SvarSlett
  2. Må bare si meg enig med Annette. Nydelige sommerbilder og jenter. Sikkert kjekt å ha med symaskinen. Ønsker deg fine sommerdager videre, selv om ferien gjerne er ferdig? ;) Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentaren din! Tusen takk!

Related Posts with Thumbnails